FANDOM

Brute (ang. brutal, brutalny) - Potwór z Amnesii, najbardziej niebezpieczny typ przeciwnika. Zadaje dużo większe obrażenia od Servant Grunt 'a i może zabić jednym uderzeniem, lecz jeśli jesteś okazem zdrowia to możesz wyjść z tego ledwie żywy. 

Brute.png

Brutal z bliska. Dopiero tutaj można zauważyć jego oko.

InformacjeEdytuj

Tę bestię można zdecydowanie odróżnić od Servant Grunta jego charakterystyczną głową, dużym ostrzem (większą wersją tasaka) i "zbroją". Może zabić przy pierwszym ataku i jest nieco szybszy niż Daniel, przez co ucieczka przed nim rzadko jest udana. Najlepiej gdzieś się ukryć i przeczekać niebezpieczeństwo. Brutal zdaje się być ślepy, lecz ma jedno, małe, niemal niewidoczne oko. Wydaje warkoty i jęki podobne do odgłosów krowy czy wieloryba. Przez to łatwo go odróżnić od Warkoczących sług, które wydają głosy w dużo wyższej tonacji. Brutal pojawia się głównie w kanałach, w chórze, choć straszy również w prezbiterium i kostnicy. Można go także usłyszeć w innych fragmentach gry. 

OpisEdytuj

Brutal ma charakterystyczną zielono-brązową skórę, w przeciwieństwie do ich bledszych odpowiedników - Sług. Sama jego głowa przyprawia o dreszcze. W jego twarzy znajduje się wielka dziura, która kształtem przypomina niemal kwiat. W jej wnętrzu jest mnóstwo zębów. Po lewej stronie jego twarzy (naszej prawej) widać małe oko. Na sobie ma coś w stylu zbroi. Jego stawy są połączone gwoździami i metalowymi płytkami, które powodują skrzypienie podczas chodzenia. Na lewym przedramieniu Brutala znajduje się ostrze, jego jedyna, a zarazem najpotężniejsza broń. Może nim rozbić drzwi za pomocą jednego uderzenia oraz zadać Danielowy śmiertelny cios. Gdy główny bohater zostanie trafiony na ekranie pojawi się cięta "rana", zupełnie niepodobna do śladów palców Warczącego sługi. 

LokacjeEdytuj

Brutal pojawia się w poniższych lokacjach:

  • Więzienie (oba skrzydła)
  • Kostnica
  • Kanały
  • Chór 
  • Prezbiterium

W więzieniu nie jest on groźny. Mimo to nie warto ryzykować zbliżenia.

CiekawostkiEdytuj

  • Brutala można usłyszeć w piwniczce winnej.
  • Brutalowi brakuje palca wskazującego jego lewej nogi. 
  • Brutal ma tylko jedno oko, które znajduje się w lewej górnej części głowy.
  • Brutal może być obserwowany w Prezbiterium bez tracenia poczytalności.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki